Wednesday, April 15, 2009

Sukaneka Jan05 yang meriah

"Cip cip cip~" bunyi burung di pagi hari ketika Meche sebok menyetup khemah. Hari ini sukaneka kami, chewah~

Sabtu, selepas Subuh aka pagi buter.

Sedang sebok dibuai mimpi, anak-anak muda kelahiran 1987 dikejutkan oleh panggilan "Woi, kera-kera sekalian~! Bangun la pemalas~!!! Sukaneka nieh~!!!" dari tingkap bilik masing-masing.

Lepas basuh muka dan gosok gigi (Mandi ke uolls?), teros kami berlari-lari anak berkumpul kat padang depan V5. Niat di hati nak bawak namer CIS dengan lebey maju jaya dalam karnival peringkat sekolah Jan05 bagi tahun 2009. Biar berusaha, pantang mengalah!Nak nak, sampai di sane bilangan kanak-kanak CIS hanyalah cukup dikira dengan jari kaki gamaknyer.

Ketua kontinjen memberikan ceramah motivasi

Rakyat wanita CIS paling cemerlang - Double A

Namun begitu, kami tidak mudah mengaku kalah! Dengan semangat juang yang tinggi kami melangkah tegar ke hadapan, menghadap pesaing-pesaing kos lain.

Jantan hotness! Pilih-pilih buat menantu~

Acara pagi hari bermula dengan tarik tali. Setiap peringkat tarik tali diselitkan dengan pertandingan-pertandingan sukaneka pelbagai jenis seperti lari dalam guni berhalangan membawa bola ping-pong dalam sudu, belon air, galah panjang dan harta karun dalam tepung.

Instructor EE memberikan tunjuk ajar buat anak buah bagi acara tarik tali wanita

"Tarik tali tu!!! Kalo kalah aku tarik pusat sekor-sekor~!!!" -Fareez

Ni kes kene dummy pesta pakaian beragam

Meriah uolls dengan budak-budak tak mandi pagi~!!!

Namer galah panjang, yang masuk semua nak renek-renek~

"Ko carik dengan mater la Bedah oiii!!!"

Acara belon air...

Pastuh jadik BOM AIR!!!

CIS lelaki akhirnya berjaya membawa diri ke pusingan terakhir tarik tali. Pergh, aku anchor kot~! Macam nak tercabut tali usus aku tarik tali. Tapi last-last kalah ngan kos orang gemok-gemok, Civil. Nak tau naper kalah? Haaa, meh aku tunjuk sebab.

Semua muker struggle kan? tak perasan ke ade bender yang pelik?

Ko nampak tak?! Ko nampak tak si boroi nih buat ape?!

Kurang asam punyer Achap.

Ek? Ehem, berbalik kepade sukaneka, kos yang juara adalah Civil. Kitorang last place, haha~
Yezzz!!! Kami johan~!!!

Haha, sangat best sukaneka arituh. Baliks ekor-sekor sunburn. Lantak, gie dinner nanti semua gelap-gelap je~ Cis untuk malaun-malaun yang tak datang arituh terutama powerhouse CIS yang terbongkang-kangkong kat bilik. Cis sungguh kamu, seperti nama kos kiter, CIS. Haha~!

Nway, it was definitely fun! Tak rugi korbankan Sabtu kami weekend lepas sebab puas dan happening. Kudos untuk Mechi yang cemerlang menjayakan sukantara~!

Kami suka~!!!


Again, marilah melawat blog rasmi kami!

Until then,
Ciao~!

-NymQ-

14 comments:

nisa' said...

lengan jalal dgn muke acap sgt berbeza warnenye.. cis kalah ke... jalal bangge betol dgn tarik tali ni.. igt menang.. cis.. huhu.. nway cngrate la jugak.. huu~

AlexAlabasta said...

mekasih~
Penat tuh jadik anchor! Bayang ko, NymQ jadik anchor, kagom tak?

akshen^kamen said...

aku men strategi..first round jimat tenaga..seken round br tarik btol2...tu yg aku relek je..

::Dato K:: said...

acap si pengkhianat!

AlexAlabasta said...

Strategi apenye kalo memanjang asyek menjerit "B*b* kuat si*l, b*b8 kuat si*l~!!!" Hahaha~!!!

Sokong Dato'! Amacam, nak duit bawah meja sket~

ainsuffian said...

ahahaha..
i cemerlang?
u biar btol, nymq..
(^,~)

akshen^kamen said...

haha..aku bg semangat kat korang suh tarik lg kuat..aku da rase nk tercabut tgn da mase tu..ketar lutut da..tu yg terpakse lepas kan awal2...haha

::Dato K:: said...

arhhh.arapkn paga,paga mkn padi..

AlexAlabasta said...

Betol la Ain. In fact, kalo U datang dinner, dah dapat anugerah most supportive female~! Hehe~

Ye lah tu Acap, saye yekan jelah~

Arapkan paga, paga lapa megi. Ko lapo tak Kay? Ade megi?

::Dato K:: said...

asal nk mkn megi je carik aku..asal megi je dikaitkn dgn ak...mknn feveret tu~

ainnabella said...

gambar ktorg lompat last2 tu cantikkkk~ ahahahha. bajet n out of topic.
lalalalala~

PRINCE of ALL said...

batch jan05 yg ceria n mantop!

suspek r korang?!

=)

anzec said...

waa..
jom sukaneka lagik!!

kalo sem dpn wat lagi,korang dtg r.hehehe

AlexAlabasta said...

Yup! Cumer Anom tak cukup ringan untuk terbang lebey tinggi! Haha~!!! =P

Tu ah, Prince. Batch mane? Batch NymQ! Batch mane? Batch NymQ! Repeat~!!!

Mekasih, Nas. Aku kalo tak sebok time tu mesti menjengah~