Wednesday, September 3, 2008

Blank2 ayam~

Bangun pagi, mandi, shampoo tumpah.

Bersiap, rambut macam selalu bersikap sedikit haram jadah.

Gie kelas ADS, sesat, masuk kelas tinggal dalam 15 minit.

Aku datang lab KMT...

Jalal menyanyi2 lagu "Meraba dalam kegelapan, tiada arah tujuan..."

Perasaan aku sekarang - Blank ala2 makcik2 yang pergi ke mesyuarat agung Parti Kaum2 Ibu yang datang lambat setengah jam dengan niat semata2 nak makan karipap free je... Tapi lain sket la, makcik tu tak rase bersalah, aku rase bersalah.

Mungkin hari ini aku akan menjadi sedikit datang bulan untuk beberapa jam.

Astaghfirullahalazim~

Wajah mangsa sebelum memasuki kelas KMT. Sihat wal-afiat.


"Masyuuukkk~!!!" kater Smik apabila diminta komen mengenai kelas KMT arini sambil diperhati keras oleh Kay dan Jalal


Perubahan rupa mangsa selepas kelas abes...Kelihatan zat-zat vitamin muler hilang daripada rupa~


Kesimpulan - Sebelum tidur pastikan makan atau minum sedikit makanan manis agar tidak kekurangan gula pada siang hari sepanjang bulan Ramadhan...

4 comments:

nisa' said...

meh nak tgk skit muke jalal tu cmne.. nak knal la gk ngn mmbe nymq sorg ni.. haha.. nsem ke.. itam ke... fofular kee ( sbut ngn sengau)... hee~

Big Ben said...

Haha...
Smartla rambut ko mude-mude jalal!

::dato K:: said...

waa~tidak kusangke..da mcm mumia idop da..

AlexAlabasta said...

Nisa', hot tak encik Jalal? Hehe~

Big Ben, saye setuju!

Dato' K, saye lagi setuju!!!