Sunday, February 27, 2011

Sepelangi-pelangi gua, penah gak la masuk nasyid! Haha~

Serious der, zaman muda-muda dulu gua masuk nasyid, jadik suara bass. Susah jugak jadik suara bass, tetambah kalau ko sorang je. Nak-nak part kalau penyanyi utama tu pon dah nyanyi note bawah bar, ko jenuh nak mendongak keluarkan suara perut.

Skang ni dah takde dah semua tu. Mane nak jumpa geng-geng yang duduk saja-saja buat harmoni lagu nasyid? Ada pon lagu Bruno Mars, pastuh teman orang yang proposed tu gi nyanyi bawah umah awek dia, pastuh dapat sensorang seplate Tony Roma's. Tak Maher Zain lansung!

Dulu semangat gila. Ada Akmal Hashim, Dumex, Zey, Penyu, Malau bagai. Pas Maghrib je prektis. Gie competition-competition semua la, buat persembahan la , ape la. Seronok gak. I think other than my orchestra, this is my second fav thing during years in STAR.

Sayang, gambar takde lansung.

Eniwei, ekcelinya tengah feeling sensorang. Time-time naik keta baru abah (Triton Light) terdengar lagu paling pebret aku sampai skang. Tros terflashback zaman-zaman muda dulu. So aku nak letak kat sini lagu Kasih kekasih nyanyian In-Team.



Wokeyh, esok kerja. kena prepare sket sebab gua nak jumpa boss pasal PPA. Wish gua luck~!

Till then,
Ciao~!

-NymQ-

4 comments:

zamhadz said...

i like this post!hahaha..

bdway aku ade je gmbr tu..nnt aku post kt blog some other time..eheh..

Kenangan Lalu said...

Haha! Bagus, nak!

Nway, rindu dowh korg!

incik neng said...

oosem
aku peminat kau kalau kau nak tau

series...aku memain haha
kipidap

Kenangan Lalu said...

Chocolate starfish betolla ko, Neng. Haha!