Sunday, December 12, 2010

Kongratz Syaima'~!!! (Syaima and Amir Farid Wedding)

Sabtu yang lepas adalah majlis perkahwinan one of my uni-friends, Syaima' Tuan Hassan. Wah~! Terkejut mula-mula dapat tahu dah ada my batch yang nak kawen, happy semestinya, ade dah kawan aku yang nak melangkah ke gerbang kekeluargaan~

Tema majlis kaler ungu, struggle aku mencari, alih-alih pakai baju aku dapat time KKP dulu. Kalau tak jangan harapla aku nak pakai kaler yang semestinya asing dengan wana kulit aku ni, haha~!


Wah, dah besar ye kawan-kawan aku skang?! Syaima' la yang first menunjukkan kebesarannya membesar, haha~ Dulu zaman kecik-kecik, berhingus je pergi kelas pon, skang dah jadi bini orang~

Syaima, lovely in white and gold~


And Amir Farid, a dazzling smile upon seeing his beautiful wife~


Akak pengapit. Pasni die pulak kot? Haha!


Alhamdulillah, majlis perkahwinan Syaima' dan Amir Farid berjalan dengan penuh gemilang, lancar dan indah seadanya. Ramai rakan dan taulan daripada batch Jan'05 turun padang, tak lupa juga kawan-kawan Pet dan ramai lagi.

I'm wishing the best for both of them, now and the journey to come. Semoga berkekalan ke anak-cucu, bahagia bersama-sama penuh dengan anak-anak yang soleh~

Right fellas, your journey starts now!


Ape? Aku? Erm, tengah kumpul RM14k. Orang Maghribi pon boleh juge~

Till then,
Ciao~!

-NymQ-

2 comments:

izza` said...

heyy mak bile mase i jadik si pengapit!? but thnks upload gmbar i. jgn lupa bayar royalti kat my PA.

nanad said...

YOLANDA nak letak mana? soh balik sudan? hahaha