Friday, November 12, 2010

Weekend adalah untuk beriadah

LED ni aku yang punye!!!

Pukul tiga pagi dok menggatal di internet memang tak patut kalau besok ko ade program mandi air terjun yang ko akan join. Tapi aku tegar nak menulis kat sini. Al-maklum, kalau berkarat blog ni aku jugak yang malu.

Nape aku menulis arini? sebab esok weekend!!! Ekceli dah masuk dah pon weekend sebab post ni dituli spukul tiga pagi. But I'm truly happy sebab dah lama tak bermanja-manja dengan hosmet berjalan-jalan.

Kitorang abeskan malam ini dengan niat nak gi karok kat The mines. alih-alih dah sampai kat sane karok abes. So just bermain snuker ngan boling je la. Lepak orang bujang takde awek di pinggang sangat best!

Pose konon kachhhak


Pastuh mestila berehat-rehat sambil menghirup udara. Tempat makan tidak lain dan tidak bukan semestinyalah kedai tom yam Masterskill. dah la tukang masak kelas A indahnya ciptaan tuhan, makanan pulak sesedap mata memandang tuan empunya masakan. Macam tom yam yang aku makan ni, pekat wa habaq lu!!! Pedas di mulut sampai nak terjuih bibir, tapi aku kontrol sebab tukang masak dok buat round-round melayan pelanggan. TORRRBAEKKK AH TOMYAM KO, SAYANG!!!

Ni la penghasut kami untuk menambah berat badan di waktu malam!

Wooooooooooooooooooohhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! (Bunyi pedas)

Muka memang tak tahan dah~

Well, sebenarnye dah lame dah tak kuar ngan kawan-kawan aku ni. Asyik busy memanjang, sampai weekend pon mostly tak lekat kat umah. Sekali dapat kuar camni relax otak, dengan orang-orang sekepala yang dah kenal dan hidop cam adek-beradek.

Cakap pasal adek-beradek, adek sedara aku dah selamat berlepas ke Indonesia. keje kat sana, so susah dah la nak jumpe pasnih. But I know he'll do good there and will continue doing great things.

Amin, habaq kat kawan hang walaupon dia jambu tapi dia tak reti amek gambaq...

"Asssudeyhhh!!!" Jerit Amy tatkala dipujuk oleh abang sayang ketika Amin dah nak berangkat

Sempat gak mak aku buat drama kat sane. Tapi Cik Siti tetap Cik Siti. Sedangkan kementerian Pelajaran Pulau Pinang kenal dengan surirumah sepenuh masa yang tidak masuk pon Puteri Umno ni, apelah sangat MAS tu kan? Cik Siti boleh main jentik-jentik telinga je~

...

E'eh~! Dah pukul 4am!!! Matilah esok kalau tak bangun awal, mati jugak aku di-chopslam dek Anisa! erm, nanti aku mengarut lagi ye?

Till then,
Ciao~!

-Izzuan Affendi-

Ps - Ni Cik Mushroom Maimun, sudah besar sekarang, dah sama macam Putra. Geram, geram!!!

Evil in her eyes, evil in her eyes~~~

No comments: