Wednesday, August 25, 2010

Putra, Putih and Bobby

Aku memang gila kucing. Ntahla, memang kucing ni, macam, bestlah! Haha~ tensen-tensen ade diorang ni tenang la sket rasenye.

Put-Put. Tak malu, keje nak makan je skang~ tunggula ko, nanti leher dah takde cam Bobby baru padan muker~!




Si Puteh. konon putih, tapi kaler macam horlick ais je~



Si gendut. Bobby. Same je lah~



Sile angkat kucing anda, lepas tu picit sekuat hati! Eeeiiiish!!

Haha. Gilerlah, rindunye kucing-kucing aku ni. Nak balik weekend ni, pastu sepak perut diorang light-light. Huargh!!!

Selamat malam!

Till then,
Ciao~

-NymQ-

2 comments:

umi_e said...

tengok putra, teringat si chiku kak e tu :p

* semuanya cute2!

AlexAlabasta said...

Thanx akak~! =)