Tuesday, March 24, 2009

Tag penyeksaan dari Neng-Kun!

Haaa... Tag paling azab nak jawab. Nape azab? Bacerlah, baru korang paham...

7 ciri lelaki idaman saya:

1. Bukan Pagan/hampir-Pagan
2. Hormat orang tua dan orang-orang sekeliling
3. Tidak kambing iaitu tidak hanya menyembur minyak wangi je selama seminggu
4. Tidak hidup untuk Dota
5. Tidak mampu tidur straight dua hari
6. Ada perasaan
7. Tidak mandul atau cuba untuk mandul

7 lelaki yg pernah diminati:

1. The first Power Ranger biru, topi ngan senjata die best. Tamat.
2. Donald Duck. I un-heart Mickey Mouse.
3. Hannibal Lecter, lelaki yang sangat best didampingi sebab boleh belajar banyak pasal die.
4. Colonel Sanders. Dewa ayam~! Ko membahagiakan weekends aku~!
5. Mamat Khalid sebab filem die meriah dan berkarakter pelbagai! Aku cinta Zombie Kampung Pisang~
6. Pak Pin aka bekas pengetua STAR. Membantu aku maintain berat bawah 65kg sebelum masuk UTP. Kalo tak aku rase aku dah 120kg skang~!
7. Orang tu yang bagi On Writing by Stephen King kat aku. Maseh belum sempat aku baca. Maaf.

7 perasaan sekiranya keluar dengan orang yang diminati:

1. Die ni buter ke?
2. Die ni silap laki ke?
3. Bapak tak facist giler die nih! MULIA SYALLL~!!!
4. Okies, aku nak wat ape kuar nanti?
5. Contacts ke spek?
6. Alamak~! Ni yang tak best nih! Kuar ngan die takleh pakai suar bunge-bunge!!!
7. (Sepanjang berjalan akan cuber bergerak dari satu pasu bunga ke satu pasu bunga menyorok, kang ilang cahaya indah die biler jalan sebelah orang cam aku)

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama orang yang tersayang:

1. Thailand
2. Jepun
3. Micronesia (tiga di atas kerana tempat-tempat yang indah)
4. New York - They say here you can find all sorts of people. Might be good for an observer like me
5. Tempat-tempat fesyen.
6. Pulau Pinang. Orang Penang saje, tapi jakun ngan Pulau sendiri~
7. Mekah. Kalo boleh mahu pergi lebih tapi skang fikir setakat dua kali la dulu. Insyaallah~

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin dihadiahkan buat orang tersayang:

1. Bukan petai, jering, budu, cencalok dan sebagainya yang sekufu dengan barang-barang di atas (Kecuali tetiber die mintak)
2. Lollipop
3. Tanah untuk anak-beranak
4. Anak
5. Rumah
6. Hasil tangan sendiri
7. Yang pasti - komitmen dan kasih~ Aisyeh! Leleyhla lu~!!!

7 insan yang akan dipaksa membuat tag ini

1. Dalila Kamat
2. Mareena
3. Zaman
4. Zali
5. Acan. Ade bran?!
6. Udin
7. Badrina, hehe~

Susah kot nak jawab tag nih. Takpe, usaha tangga kejayaan!

Till then,
Ciao~!

-NymQ-

8 comments:

Unknown said...

Pergh tag jenis apakah ini? Haha.

Zaman Razak said...

ehm..
Oiii..
tu la slalu escape subuh..
Mmg la kne lari padang!!!


kJap!!
zaman mane tue??
i give up(white flag diangkat dan diGoyang kekiri kekanan)!!~~~~lalalala

cendawanintim said...

dik, lebiu....ko tahu naper!!!disaat2 akak tengah flat nih, tak mampu akak nak selesaikan virus tagitatis nih...

Unknown said...

7 ciri lelaki idaman saya?
7 lelaki yg diminati?

haih nymq!!

Kenangan Lalu said...

Tag jenis merbahaya namenye, Jali~

Okies, Zaman. FYI, Subuh tak main la escape2 ok? Saff hadapan lagi, youuuu~!!! (Matheilah!!!)

Lebiu tu, kak~ Hehe~

Errr, saye hanye mampu gigit jari. Tag ni sukar sebab saye laki sejati~ Haha~

incik neng said...

haha gile kentang ..
zaman aku pmr dulu aku bagik tag neh sakng baru nak jawab
gile nice ahh jawapn ang whaha

Achan Sinclair said...

memang nak kena jawap sebagai lelaki ke?..bajet..ko jgn risau..kanhg aku dah siap..aku tag ko

Kenangan Lalu said...

Haha, seksa dolll tag ko nih, Neng!

Bagos, Acan. Ko lantik gak Bajet buat. Biar tergamam die!