Saturday, February 28, 2009

Maafkan aku~!!!


Aku tengok John menjerit "Jagerla betol2 NyamouQ!!!"

Pali datang dekat aku, marah berapi-api sambil berkata "Ko tak layak jager kat sini."

Hing Sophoan melontar pom-pom keluar dewan badminton.

Hannah berguling-guling pasrah.

Syaima ngan Izza mencebik muka.

Candanee ngan Fadila Talek teros down nak main badminton.

Anis Afzan mengambil gambar aku sambil berkata "Inilah muker pengkhianat batch~!"

Kong membuat pandangan kejam. Tidur berseoranganlah aku jawabnya malam ni tanpa dia.

Semua orang memandang serong ke arah aku.

Aku bangun, bingkas berlari keluar.

Aku meluahkan perasaan kepada En Birt.

Sekarang baru aku tahu yakni aku tidak layak untuk manjadi linesman. Nak tengok out-in shuttlecock pon tak reti.

"Ko pengkhianat batch~!!!" Jerit Pen Sophoan.

...
...
...
...
...

Maafkan aku, CIS Jan'05! Maafkan aku! Aku tak bermaksud nak bagi mate free kat Jali! Maafkan aku~!!!


-NymQYgKesedihanTahapKarmaMelampauBatas-


Ps-Untuk budak-budak yang bergado dalam chatbox UTPJan'05 tuh, esok tolong line-up kat volleyball court ye? Aku nak bagi serve pelempang pusing kat korang~!

7 comments:

meen said...

yo nymq!
aku xtau pon ko buat salah cmni~
don't b too hard on urself k.
we all make mistakes.
cuma how we handle it separates us from someone else.
lek2 je.

n aku baca ko nk bg spike pelempang eh kt bdk2 yg post bende kontoversi dlm blog jan05.
mgkin aku antara salah satu 2 r.
xtau plak jd big deal.
aku izinkn ko spike muka aku erk.
dpt gk reles tensen yg ko ada skrg.
haha!

chill je bro~

Anonymous said...

sabar nymq~

patutnye diorg pilih linesmen awal2 lagi.
tapi nk wat camne, sape yang 'terduduk' atas krusi tu kene ar jadi linesmen.
tapi aku memang sengaje duduk pon, teringin jadi linesmen.
skali kene tembak gak,haha~~

pengalaman membuatkan kite lebih pawer.

LuKe HaKiM said...

ala nyamouq.
cool je.
nasib lah suruh orang suka hati sahaja jadi linesman.
rase2 diorang tengah tertekan kut mase tu.
jangan rase bersalah sangat.
nak nyamouq yang ceria.
YAAAAmouqqq.!!!
:)
ps:word verification sangat panjang.
"caphayin" apekedehal!!
nasib tak capayam. :P

Kenangan Lalu said...

Maafkan saya rakan2, ini hanya metafora melampau~!

Haha~

Tapi bab dak2 yang bergado dalam chatbox tu memang aku nak bagi pelempang. Meen, beratur!

=P

Achan Sinclair said...

Ang memang pengkianat!!! Zali mana? Ang dah bayaq ke belum rasuah kat NymQ? Takkan rasuah pun nak mintak diskaun..


Biodata Zali (Penyumbang Mata Chemi):

Nama : Mohd Norzali b Zulkifli
Umur : 22 Tahun
Awek : Nur S... bt Sajali
Kerjaya Dalam Volleyball : 1999 - Mewakili SK Merbau Sempak dalam Pert. Bola Tampar Sek-sek SUngai Buloh..

amacm?

Charles T said...

HAHAHAHAHAHAHA~~~ XD

Zaman Razak said...

nyaMoux sUdah BeRubah..
pEngkhianat terlampau~~~~~
weeee..
LempaNg mereke Kuat2 yeaaaa...