Monday, November 17, 2008

Aku lihat langitku mendung~

Betol ke ape yang aku nampak?

Atas kepala Anis Afzan...

Penuh dengan tanda itu... Time aku gie beli nasi lunch di Ali.

Banyak pulak tuh! Dan aku makin pelik bile aku pon rase bende tu maseh berlegar-legar di ufuk jingga kepala aku juga.

Kat Jalal dan Toyon banyak juge... Tapi ade yang berwarna merah.

Atas kepala Kay dan Smak bende tu kurang, begitu juga Ain Suffian. Mungkin sebab diorang berjaya atau dah terlampau pasrah, tapi radar aku mengatakan opsyen kedua lagi tepat untuk Mr S dan dato' K bile combine dengan air muka memaseng yang separa blur.

Mungkin hanya ilusi optik kot...

Aku tak tau, betul atau tidak...

Aku nampak tanda soal atas kepala kawan-kawan aku... dan aku!

Kalo nampak dalam mangkuk megi tak kesah lagi...

Tapi kalo dah nampak kat langit... Petanda apekah ini?!

Hebat betol exam KMT!!! Betol kate Charlz, Ms shakirah adalah seorang pembunuh berbekalkan senjata paper-paper exam... Umat manusia KMT keluar lemah-longlai bak zombie Kampung Pisang tak cukup otak~

Sebagai pengakhiran kedukaan post ini, saye ingin mengucapkan selamat berjuang kepada rakan-rakan yang maseh ade paper. Yang dah ade paper boleh blah! (Ade sekt2 bunyi jeles, hehe)

Ape2pon, gudluck utk semua... Yang nak gie intern, latihalah dengan cekal dan gigih!!!

Salam pasrah,

-NymQ-

"Ko cer sepam kat kitorang, apsal tak pasal2 kitorang gak yang dapat name?!!!" dalam nada suara A*** Z****** bile tak puasati name die masok blog! Muahaha~

No comments: