Sunday, August 17, 2008

Lonely is me, the other way around~


Xleh tido, otak merewang.
Lagu Natasha Beddingfield - Soulmate berkumandang.
Mood bertukar jiwang.
Ayat-ayat ringkas tak tersusun datang.
Malas nak susun dan karang.

Ambil jalan ringkas.
Tak payah guna kertas.
Apa yang diingat, aku blog pantas.

Sesi mengarut bermula:-


I'm dancing in the rain
Alone again
With nobody to hold my hand
My shadow's my best friend


It's easy to fake a smile
But its hard to lie to own heart
It knows everything even it never speak
And even if it does, we seldom listen to it...


Sudirman said in his song that there was a person who's a rainbow.
Like rainbow, never shine but can brighten up one's smile... I wish I had someone like that...


Aku, kalau boleh, nak kau...
Kau, kalau boleh, nak lari jauh-jauh dari aku...
Kita, kalau boleh, nak aku padam dalam ingatan.


Mungkin, dalam kamu ada aku. Namun, takkan mungkin dalam kamu ada cinta untukku.


Kesimpulannya, Nyamouq poyoz~!

3 comments:

Anonymous said...

nymQ ni..org kasi komen dia tak bls..tanak la komen lagi.

-hua3..ayat blackmail

Kenangan Lalu said...

Waaa~! Jgnla camtu Filzah, me xto lg nak respon ape~
Huhu~
Nnt NymQ cube balas yg trbaik! Haha~

Nisa Tarmizi said...

nymq... apsal menjiwang ttbe ni... ayok... dh jatuh cinta ye... hehe.. eh nymq.. lyn ckp time die nmpak nymq jog tu... nymq lari smgt gler... mcm tgh merentas desa n u strgle 4 1st place.. hehe...