Thursday, May 21, 2009

Seluar yang ada map dan bola mata keranjang


Who would have thought, I'd be playing basketball this morning. Wore Kong's three-quarters (Yang saya tak sedar ada 'peta' sampailah dah balik bermain, ewww~!!!) sebab seluar track dah koyak-rabak macam kain buruk.


Kami bermain dengan seronok sekali walaupun saya baru bangun tidur. Masih mamai, tapi karana bola keranjang adalah permainan baru bagi saya, mamai tidak sempat bertahan lama.

At least saya setaraf dengan makcik penjual kuih itu. Three-point apalah sangat, kan? (it's a once in my lifetime experience, let me indulge in it!)


Shera ada mengambil gambar candid dengan kamera Nokia (Punca sebenar saya tidak pernah berminat dengan fon Nokia - Kamera yang lembab) dan sedang menanti dia share. Pantas, SheraUsagi~!!! (Oh, dah edit. Dah dapat gamba. Tenkiu Shera Usagi yang best!)

Habis bermain, minum air oren hasil ihsan Kong. Balik, mandi, tidur.

Ahhh~ Seronoknya hidup tanpa masalah dan tanggungjawab!

Tapi sedikit bosan... Jeleslah dengan rakan-rakan yang masih belum habis paper...
...

...

...

Are you kidding me?! Nothing can beat this moment!!!

I blogged too much for tonight,
Ciao~!

-NymQ-

No comments: