Tuesday, September 16, 2008

Serabut SBE~


Isnin, indah seperti hari2 biasa. Takde angen takde ribut, tapi ade SBE. Dan minggu ini, kami present (Yeay us!!!)

Okeyh, so dengan semangat yang berkobar2 siapla aku ngan Toyon nak mengerjakan Dr Satirenjit dalam kelas japgi. Sungguh berkobar2, sampai terawal sejam ke kelas KMT, seb beik xde sape yang tahu dan tiade sesi menghanjeng aku tatkala Ms Shakirah mengajar di depan. Ape yang kami buat awal sejam? Practice! Ya, practice. Bukannye "Lek ah dulu, bacer slide sudey~" macam yang selalu2 kami lakukan but betul2 practice! Mesti dak2 dalam kelas terkesima macam nak mati ah pasnih. Aku cukup bangga dengan Toyon yang penoh dengan semangat kesukanan nih! Baguih dok ado!

Dr Satirenjit, preparelah untuk terkesima!


Dan dua jam berlalu laju, kelas SBE menjengah manja. Chuak kot menunggu wanita awal 40-an nih melangkah masuk kelas. Dari minggu lepas dah prepare, harapan untuk melakukan yang terbaik setinggi gunung Hiroshima. Wajah2 kaget para2 makhlok yang akan present japgi jelas kelihatan pada rupa masing2~

Kegusaran...


...cemas...


...dan sedikit simptom2 amnesia.


Walau apapun ia, hidup perlu diteruskan. Presentation bermula, yes we did it quite unpoisely catasthrophic. But it was however, ungreatful for her to do this...

Dengan super-gigih Toyon memberikan ceramah motivasi kepada rerakan kelas SBE...


...dan dengan super-gigih jugelah presentation Toyon diabaikan slumber badak.


Weeeellllll~~~~ Selain daripade bercakap fon panjang lebar, gelak berdekah2, main payung dan menguap sebesar hipopotamus Afrika Selatan, at least aderla die puji it was a good informative presentation. Presentation abes dengan aman, kami pulang dengan muker... takde ape2 berlaku. Did we just finish a presentation? Amnesia, amnesia...

...Life goes on~

4 comments:

Anonymous said...

erm..saye nk isu saman neh,sbb ltak picce saya kt blog neh.jmpe kt mahkamah

Anonymous said...

I will deduct your coursework mark!

Achan Sinclair said...

suh amik sbe ngan aku dlu xnk...bajet nk jadi kaum minoriti...hamek hang..

weh ini bukan hasutan kaum..lain..jgn sumbat gua dlm ISA lak

Kenangan Lalu said...

Haha... aku tau tu Kay...

Ahan - Bukan xmo, takot terkapai2, huhu~ Banyak maaa subjek aku amek~